miercuri, 10 noiembrie 2010

Lotiune tonica Bioten cu miere si cimbrisor

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2010-11-10

Cam pe la mijlocul verii mi-am scos mama la plimbare prin...hypermarket ca sa inspectez ce mai e nou la cosmetice. Deoarece mi se terminase lotiunea tonica am profitat de ocazie sa-mi cumpar unul nou. Dupa ce am "inspectat" raftul si l-am vazut si am zis sa-l incerc.

Ce scrie pe ambalaj: curata eficient si revigoreaza tenul normal/mixt, completand ideal folosirea laptelui demachiant Bioten. Indeparteaza delicat impuritatile si reziduurile, permitand epidermei sa respire. Mierea, un agent nutritiv natural, comtribuie la mentinerea echilibrului optim de hidratare a pielii, iar cimbrisorul are actiune antiseptica, protejand pielea impotriva agresiunilor din mediu. Astfel, tenul este inviorat si improspatat.

Folosire
: aplica lotiunea tonica dupa depachere pe fata si gat cu ajutorul unei dischete demachiante.

Fara Parabeni, Fara coloranti artificiali, Hipoalergenic


Continut: 200 ml

Pret: in jur de 10 lei

Parerea mea: imi place cum miroase, l-am incercat in saptamana cand am fost la mare dupa plaja si hidrateaza destul de bine. Me love it...cu siguranta il voi recumpara.

Un comentariu: