joi, 18 noiembrie 2010

Giveway -no 2- Andreea's Land

Andreea gazduieste un giveaway pana pe 29 noiembrie ( http://bazardeimpresii.blogspot.com/2010/11/giveway-no-2-andreeas-land.html )

Regulile de participare:
  1. Sa fiti follower.
  2. Sa postati pe blogul personal despre acest giveway, daca aveti blog.
  3. Sa povestiti despre experienta voastra cu fondurile de ten, cat de amanuntit se poate intr-un comentariu.
  4. Sa aveti peste 18 si sa fiti de nationalitate romana.
  5. Sa precizati care dintre cele doua seturi vi-l doriti.

Experienta mea cu fondurile de ten:

Buna, te urmaresc cu numele "Mihaela". Ambele seturi sunt la fel de utile insa imi place putin mai mult primul set.
Deoarece am tenul mixt/gras si putin acneic prefer sa incerc mai intai o monstra din fondul de ten. De la Avon l-am folosit pe cel calmant (nu mai stiu exact nuanta) partea buna e ca mi-am gasit nuanta potrivita iar partea proasta e ca se ia pe haine destul de usor. Rimmel Stay Matte ( nuanta 001 ivory) se intinde destul de usor, rezista pana la demachere, insa dupa cateva ore incepe sa se observe tenul gras putin pe frunte :(. Imi place ca nu incarca tenul, pretul este destul de mic, se gaeste usor, ambalajul este exact ca si tubul de pasta de dinti, e necesara o cantitate mica pt toata fata deci tine ceva timp. L'oreal Accord Parfait (nuanta R3) se intinde destul de usor si e nevoie de o cantitate mica deci tine ceva timp, rezista pana la demachere, dupa cam 4-5 ore se observa ca am tenul gras si trebuie sa folosesc putina pudra matifianta, ambalajul: e cu pomita :), acopera destul de bine, este destul de usor de gasit, ca pret e in jur de 55 lei. Insa cel mai bine ma impac cu Vichy Aerateint Pure (nuanta 23 Clair. Ivory) pretul e in jur de 70 lei, nu incarca tenul, nuanta e perfecta pentru tenul meu, se gaseste in farmacii, este perfect tolerat de pielea mea, nu am simtit nici un fel de disconfort, nu am avut nici o alergie. Imi place ca rezista pe ten, ca nu se ia culoarea pe ecranul telefonului mobil – experienta jenanta pe care am avut-o cu alte fonduri de ten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu