vineri, 26 noiembrie 2010

Revistele lunii Decembrie 2010

  Tocmai am fost pana la cel mai apropiat chiosc de ziare :):) Mi-am cumparat:
- Glamour cu ambele seturi (blush+glos+oja) la pretul de 9 lei fiecare


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
- Unica cu rimel Deborah si agenda la pretul de 14 lei


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
   Vroiam si Prevention dar cu greutati...cred ca pana la urma o sa o cumpar simpla iar greutatile mi le cumpar separat.


   Astept sa apara Beau Monde Style la pretul de 16 lei, cred ca o sa apara luni 29 noiembrie, va avea cadou 5 variante de rimel Maybelline! Avem de unde alege: Lash Stiletto, XXL Pro, Define-a-Lash (roz și verde) și Pulse Perfection. Veti rezista tentatiei?
Eu sigur nu.

Swatch-uri:

- gloss


Uploaded with ImageShack.us

- oja


Uploaded with ImageShack.us

- blush


Uploaded with ImageShack.us

Agenda si rimelul:



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu