marți, 30 noiembrie 2010

Project 10 Pan

Tocmai mi-am facut curat in sertarul cu farduri si cosmetice. Am gasit cateva pe care nu le mai folosesc de ceva vreme. :)

In ce consta Project Pan: folosesti produsele (cosmetice in cazul meu) pe care le ai (ori sunt aproape terminate ori ai prea multe rimeluri, crema de maini etc) inainte sa iti cumperi altceva nou (daca ai in project pan un rimel nu iti achizitionezi altul nou pana nu il termini pe acesta), iti poti alege cate produse vrei.

"Condamnatele" mele sunt:
- trusa de farduri (4 verzi, 1 alb si 4 albastre) de la o revista (nuante dragute dar mai am doar nuantele de verde)
- fard de pleoape Miss Sproty nuanta 105 motion (lila): slab pigmentat
- fard de pleoape Miss sporty nuanta 104 Angel (albastru): slab pigmentat
- fard de pleoape Avon Color Trend nuanta Sweet Temptation (lila deschis si inchis, e un duo): slab pigmentat
- fard pleoape (gen creion) Avon Color Trend, 2 nuante de albastru si 1 lila: il am de ceva timp
- fard de pleoape Avon Color Trend nuanta Powder Room Pink (e duo: un roz deschis si altul putin mai inchis): putin cam slab pigmentat si il am de ceva timp
- demachiant Avon: este bun dar il am de ceva timp
- crema de corp cu protectie solara Elmiplant: cu siguranta o voi recumpara dar expira peste cateva luni
- fard de pleoape lila pudra: il am de ceva timp
- fadr de pleoape bleu pudra: il am de ceva timp



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Sper sa rezist tentatiei de a-mi cumpara ceva nou :)
O sa pun poze cu "inculpatele" imediat ce termin din ele.

O zi frumoasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu