luni, 14 martie 2011

How to use: KONAD :)

       Hello :)

  Zilele trecute am fost intrebata cum se utilizeaza Konad (placuta cu modele)...asa ca m-am decis sa fac un tutorial in imagini. :)

 Ce am folosit: baza Kallos, oja Flormar nr 049, oja ELF Chocolate (e destul de buna pt modele), top coat Flormar, placuta Konad, stampila & scraper konad, optional: diferite pietricele, acetona si o discheta demachianta.

 


    Pasul 1: am aplicat baza (lac regenerant pt unghii Kallos):





    Pasul 2: dupa ce s-a uscat bine baza am aplicat cele 2 straturi de oja Flormar nr 049 (inainte sa aplic al 2 strat de oja astept sa se usuce bine primul)




Pasul 3: dupa ce mi-am ales modelul :) am dat cu oja peste




Pasul 4: stergem surplusul de oja (cu ajutorul scraperului) (cu o miscare usoara dreapta-stanga)




Pasul 5: tot cu o miscare putin circulara dreapta stanga luam modelul de pe placuta cu ajutorul stampilei




Pasul 6: aplicam modelul pe unghie :) (printr-o miscare usoara putin circulara dreapta stanga, nu apas prea tare cu stampila)




  Se sterge placuta, stampila si scraperul de surplusul de oja. Pentru fiecare unghie se repeta pasii 3,4,5 si 6.

 Rezultatul final:

    


   Optional: se pot aplica pietricele, fimo etc.

   


   Ce pietricele si fimo am:

   


Pt ca in poza de mai sus nu se vad atat de bine fiecare in parte le-am "pozat" si separat:



















  Fimo si pietricelele nu sunt prea scumpe, eu am dat 5 lei pe margelute/pietricele si 3,50 lei pe fimo (fluturasii si flori).
  Recomand un top coat care sa nu stearga/intinda modelul.


   O zi minunata,
        Mihaela
   (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: