miercuri, 27 martie 2013

Princess Java - Ripe Cherry


            Hola,

    Desi mai am putin si termin si aceasta cutie de ceai (a treia terminata=am dreptul la o cutie noua de ceai) parca nu as vrea sa o termin. Ciresele (in special visinile) sunt fructele mele preferate :). Mi-ar fi placut sa aibe un gust cat mai apropiat de visine.




    Ingrediente: hibiscus si macese cu aroma identic naturala de visine.

   Gramaj: 37,5 gr (per cutie) si 1,5 gr (per plic)

   Cutia contine 25 de pliculete cu snur si cartonas

  

   Preparare: se pune intr-o cana un pliculet de ceai. Se adauga apa fierbinte si se infuzeaza timp de 5-7 minute.

    Ma asteptam sa aibe un gust de cirese sau visine destul de pronuntat. Are un gust placut, dulce dar nu de visine :(. Mai degraba imi aduce aminte de ceaiul cu hibiscus. Mi-a tinut companie in fiecare seara inainte de culcare impreuna cu o carte.




    Ceaiul are o culoare roscata destul de placuta. Culoarea este specifica ceaiurilor cu hibiscus.


   Ma tenteaza si cel mate (sper sa il gasesc curand :) ).


                                        Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?

                                                              Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu