vineri, 15 martie 2013

Noutati de la Nivea si Himalaya



       Hola,

   Zilele trecute am avut o plimbare productiva: colectia mea de balsamuri pentru buze s-a marit cu inca 5 produse. Momentan sunt mandra posesoare a 14 balsamuri pentru buze. Cred ca ar fi cazul sa introduc macar 2 in Project Pan . Dar problema e alta: pe care din ele sa le introduc?

    Nivea

   Le-am vazut initial pe blogurile din afara si pe Youtube. Nu ma asteptam sa apara la noi prea curand (ma asteptam la cel mai devreme in toamna) dar se pare ca m-am inselat. Deoarece sunt in cautarea unui demachiant delicat pentru ochi (groaznic de sensibili) si buze am zis sa trec si prin hyperuri poate am noroc si gasesc ceva tentant. Nu am gasit demachiantul mult dorit dar am gasit ceva mic, parfumat si dragut :).




  Pret: 11-12 lei fiecare

  Le-am testat destul de putin doar pe cele cu: vanilie si zmeura. La prima impresie: imi plac.

 

        Himalaya

  La o scurta vizita in Real (binenteles tot la raionul de cosmetice) am gasit doua balsamuri de buze noi :). Pretul mi s-a parut mai mult decat convenabil pentru un asemenea produs (6,50 lei). Nu am avut mari asteptari din partea lor dar ma bucur ca m-am inselat: sunt destul de hidratante (le folosesc si seara inainte de culcare), rezista pe buze destul de mult timp, au un miros placut.



  Nu stiu sigur daca sunt doar acestea doua sau mai e vreunul dar imi plac prea mult. Dupa doar cateva testari le-au inlocuit pe cele din geanta si torpedou :). Cu siguranta le voi recumpara chiar daca le-am incercat doar de 3-4 ori.



                            Ce noutati ati vazut prin magazine? Ati incercat aceste produse?
                                     Daca da ce parere aveti?


                                                    Kisses,
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

6 comentarii:

  1. Balsamul simplu de la Himalaya il folosesc si eu de cateva luni si mi se pare f ok. Pe cel cu cacao il cautam, de fapt, dar nu l-am gasit. Daca ajung in Real, ma uit si eu dupa el. E placuta aroma sa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu miroase a ciocolata. Imi aduce aminte de ceva anume din copilarie. Dar nu imi dau seama exact :(. Aroma nu e puternica.

      Ștergere
  2. Am balsamul Himalaya verde :) Acum il vreau si pe cel cu cacao :D

    RăspundețiȘtergere