marți, 5 martie 2013

Montagne Jeunesse - Tea Tree Face Spa



            Hola,

   Inca de vineri dupa masa incerc sa termin acest review. Nu e complicat dar...timpul si lucrurile neprevazute mi-au schimbat complet programul.

   Am achizitionat aceasta masca cred ca pe la inceputul iernii si am tot asteptat un moment mai mult decat potrivit pentru un mic rasfat. Au fost destule momente si pe timpul iernii cand am vrut sa o incerc insa chiar imi pare bine ca am pastrat-o pentru 1 martie.

 

  Pret: aproximativ 8 lei

  Se gaseste destul de usor: in magazinele mari gen hyper market.

  Ingrediente: aqua, ppg-1-peg-9 lauryl glycol ether, glycerin, hydrolyzed oats, chondrus crispus, methyl pca, mentha viridis leaf oil, melaleuca alternifolia leaf oil, citric acid, sorbitol, propylene glycol, limonene, ascophyllum nodosum extract, menthol, arctostaphylos uva usi leaf extract, betula alba leaf extract, achillea millefolium extract, glucose oxidase, lactoperoxidase.

  Ce spun ei: "Vrei sa iesi in seara asta dar simti ca mai bine ai ramane in casa? Trezeste-ti pielea si simturile extractul de arbore de ceai si cu efectul racoritor al mentei. Acestea doua te vor energiza si revigora. Tenul tau va fi curat, proaspat si stralucitor. Pentru a profita pe deplin de aceasta masca iti recomandam: indemarteaza machiajul si curata tenul. Scoate masca din plic si despatureste-o. Desprinde bucata de material din zona gurii si pune-o pe nas. Aseaza-te comod, relaxeaza-te si pune masca avand grija sa fie in contact maxim cu fata. Lasa masca sa actioneze 5-10 minute si bucuta-te de senzatia pe care ti-o dau mineralele. Indeparteaza masca, apoi maseaza delicat pentru a ajuta absorbirea tonicului in piele. Clateste cu apa rece. Se usuca tamponand cu un prosop. Ingredientele naturale pot provoca sensibilitate. Aplicati o cantitate mica din produs pe partea inferioara a bratului, lasati 5-10 minute. Daca apare vreo reactie neplacuta (desi este putin probabil), nu folositi masca. " (sursa: ambalaj)

  Parerea mea:

  Vineri m-am trezit destul de greu si cum aveam jumatate de zi libera am profitat si mi-am facut timp de un mic rasfat. Mi-am pregatit baia cu toate cele necesare: sare de baie, spumant, o carte de citit, o lumanare parfumata si binenteles aceasta masca. Dupa ce mi-am spalat si uscat tenul am aplicat masca pentru aproape 10 minute timp in care am preferat sa citesc putin. Inca de cand am desfacut ambalajul nasul meu a fost "rasfatat" cu un miros de menta si ceai verde. Toata ziua am simtit acest "parfum". Am asteptat cuminte aproape 10 minute dupa care am masat usor pielea si am clatit cu putina apa rece dupa care mi-am tamponat tenul cu un prosop uscat si moale. Dupa care m-am machiat :).

  Tenul mi s-a ingrasat in mod normal si in cantitati normale. Lasa tenul fin, catifelat, moale. Nu mi-a iritat pielea.

  Singurul lucru pe care l-as schimba la acest produs ar fi "parfumul": este putin cam prea puternic pentru mine.

                   


                                 Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                   Kisses,
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu