sâmbătă, 23 martie 2013

Haul: Yves Rocher



          Hola,


     *Postare programata!

    Am primit ultima comanda cam acu o saptamana si jumatate. Din pacate am cam intarziat putin postarea deoarece am vrut sa testez putin fularul si fesul :). Fesul l-am purtat destul de mult in aceste zile destul de reci si ploioase in schimb fularul l-am cam lasat acasa in favoarea unei esarfe.

   Vedere de ansamblu:

 

   Ce am comandat: sampon pentru reflexii argintii 2 bucati (imi place enorm de mult cum miroase), sapun gel pentru maini cu Ylang, lotiune tonica florala delicata, gel SOS maini curate (am terminat destul de multe tuburi), gel de dus cu ulei de argan bio, trusa cosmetice cu 3 compartimente, ceas desteptator si setul Indispensabile (format din: balsam buze, crema maini si sapun gel maini Mauves Cristal).

   Gentuta pentru cosmetice:

 



   Este destul de incapatoare. Momentan este plina de cosmetice si make up pe bancheta din spatele masinii deoarece am intrat in concediu :).

   Ceasul desteptator:



   Nu l-am testat inca deoarece mereu uit sa cumpar baterii/acumulatori. Sunt mai rau decat un batran...de ceva timp imi fac lista pentru cumparaturi ca sa nu uit ceva important.

   Drept cadou am primit:



     Asa cum am spus mai sus fesul este preferatul meu. Este atat de calduros si moale. Fularul o sa-l testez mai bine zilele acestea in concediu :).



     Cred ca mi-au citit mintile cu acest concentrat pentru hidratare intensiva. Inca de cand a aparut vroiam sa-l testez. Este pentru tenul normal si mixt. L-am testat cateva zile si la prima vedere imi place prea mult.

    Voi reveni cat de curand posibil cu review-uri pentru fiecare produs in parte.


                                   Ce ai comandat ultima data de la Yves Rocher?

                                                                Kisses,
                                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 

2 comentarii: