duminică, 31 martie 2013

Ce am terminat luna aceasta: martie 2013



         Hola,

   *Postare programata!

   Luna aceasta am terminat: 3 cutii de ceai (practic as avea dreptul la o cutie nou nouta dar cum am achizitionat in concediu mai multe sortimente de ceai o sa achizitionez o noua cutie dupa ce mai termin inca 4 :) ), 11 produse full size si 4 mostre.

   Dar sa incepem cu inceputul:

   Ceaiurile:



  Julius Meinl - este singurul ceai pe care l-as recumpara curand.
 Princess Java (berry meadow) - este un ceai ok si atat, singura dezamagire e ca se gaseste cam greu la noi si ca are in compozitie arome.
 Princess Java (ripe cherry) - contine arome. Mi-ar fi placut sa gasesc mai multe sortimente din acest ceai.

   Produse full size si mostre:



    La mostrele La Roche Posay urmeaza in curand un review :).

  Gel de dus YR cu mere verzi - daca nu ar mirosi a mere verzi probabil ar fi unul din preferatele mele.
  Lotiune tonica Byphasse - contine apa de trandafiri si e fara alcool. Mi-a placut. Cu siguranta o voi recumpara.
  Il Benessere (gel de dus cu sare de mare si flori de portocal) - loved it. Cu siguranta il voi recumpara :). Miroase atat de frumos, face o spuma bogata, catifeleaza pielea...
  Listerine Stay White - tocmai am terminat a 3 sticla si cu siguranta vor urma si altele.
 Montagne Jeunesse (masca tonica cu extract de arbore de ceai si menta) - deja e trecuta pe lista de rebuy. Love it.
 Deo Mitchum (Shower Fresh) - Love it. L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara. Miroase placut si protejeaza. Sigurul deo care isi face cu adevarat treaba.
 Avon Sassy Swirls Vanilla Bean - daca l-as mai gasi in brosura cu siguranta l-as recumpara.
 Mascara Maybelline XXL Pro - love it. L-as recumpara dar momentan vreau sa testez si alte rimeluri.
 YR sampon pentru reflexii aurii - mi-a placut si cu siguranta il voi recumpara. Miroase atat de frumos a musetel.
 YR gel dezincrustant pentru curatarea tenului - deja este trecut pe lista de rebuy.  Nu zgaraie tenul...mai pe scurt: isi face treaba cu brio.
 YR sampon nutritiv - cred ca deja stiti cat de mult imi plac produsele Yves Rocher :).



                                              Ce produse ati terminat luna aceasta?

                                                                 Kisses,
                                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu