vineri, 22 martie 2013

Julius Meinl - Ceai negru cu lamaie



            Hola,


      *Postare programata!

  De ceva timp vroiam sa va vorbesc despre acest ceai. L-am achizitionat de la un butic de la metrou dar l-am gasit si in SellGros. Inca de la prima cana a intrat in topul 5 (e cam cu virgula acest top deoarece gasesc din ce in ce mai multe ceaiuri negre care imi plac prea mult) al ceaiurilor negre preferate.



   Cutia contine 20 de pliculete ambalate individual cu snur si cartonas.




    Pret: aproximativ 7 lei

   Cantitate: 30 gr per cutie (1,5 gr per plic)

  Ingrediente: ceai negru, aroma naturala de lamaie, coaja de lamaie 0,5%, acid citric.

   Incep sa-mi placa din ce in ce mai mult ceaiurile care au pliculetele ambalete individual deoarece mi se par ideale si pentru concediu. Nu mai am grija cutiei pe care trebuie sa o iau intreaba si ocupa loc asa iau cu mine exact cate pliculete am nevoie intr-un buzunar din geanta :).




    Desi nu are acea tarie prefer sa-l indulcesc cu o lingurita de zahar brun si lapte pentru cafea. Mi-a inseninat diminetile de iarna. Are un gust placut insa din pacate nu simt gustul de lamaie (il simt doar cand pun in ceai si o felie de lamaie).

   Pana acum am auzit numai lucruri bune despre ceaiurile Julius Meinl. Au un gust placut (pot crea dependenta...cum e si cazul meu). Se gasesc intr-o gama variata de arome insa din pacate la noi se gasesc destul de greu.

   Mai poate fi gasit si la restaurantele cele mai bune din oras.

   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA


                                            Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?

                                                                 Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu