vineri, 7 ianuarie 2011

Tulip Hand & Nail Cream (Oriflame)

      Luna aceasta e luna aceea cand mi se termina marea majoritate a produselor cosmetice (insa nu si produsele din Project Pan :( ). Dupa ce am terminat exfoliantul pt ten, lotiunea antiacneica si crema pt ten, mai am cateva produse cosmetice care sunt pe punctul de a fi terminate, e si crema pentru maini si unghii de la Oriflame.

     Asa arata ambalajul (este destul de practic)





    Asa arata crema
 





  Ce spun ei:
Cremă intens hrănitoare pentru mâini şi unghii, cu parfum delicat de boboci de lalele. Îmbogăţită cu vitamina E.
Crema pentru maini si unghii. Pentru maini catifelate si unghii rezistente. Se aplica zilnic.

Gramaj: 50 ml

Pret: aproximativ 10 lei

Ingredinte:AQUA, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, PARAFFINUM LIQUIDUM, UREA, SODIUM CITRATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DIMETHICONE, SODIUM CETEARYL SULFATE, CETEARETH-12, POLYSORBATE 20, IMIDAZOLIDINYL UREA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PARFUM, METHYLPARABEN, CITRIC ACID, SODIUM PCA, PROPYLPARABEN, COMMIPHORA MYRRHA, DISODIUM EDTA, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM HYALURONATE, PHENOXYETHANOL

Parerea mea: 
   O ador. Iarna mi se crapa destul de rau mainile, iar la munca mainile mele sufera destul de mult, am folosit crema dimineata si seara (uneori si pe timpul zilei) iar mainile mele nu au suferit ca in alte ierni. Mi le-a lasat catifelate. Miroase excelent (mi-ar fi placut un parfum exact asa cum miroase aceasta crema) si e foarte cremoasa. Intra destul de repede in piele.

Daca o recomand? Cu siguranta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu