miercuri, 5 ianuarie 2011

Citesc reviste glossy :)

    Am primit acest TAG de la Mihaela insa din lipsa de timp am tot amanat :(:(

1. Care este revista ta preferata (din Romania sau strainatate)?
 Nu am o revista preferata, insa citesc saptamanal "Click pentru femei". Cand eram in liceu imi luam CSID  lunar dupa Glamour si Joy (sunt usor de citit, mai ales in metrou/autobuz in drum spre facultate), anul trecut Prevention. Acum imi cumpar o revista doar cand tentatia e prea mare.


2. Spune-ne un lucru pe care l-ai invatat din reviste.
 In primul rand am invatat sa am 100% incredere in mine. Cand am fost in liceu internetul era un rasfat si nu aveam acces, primele sfaturi de make up le-am citit in reviste si le puneam in practica cu prima mea trusa de farduri (Ruby Rose, parca avea 20-30 culori). 


3. Ce nu-ti place la revistele pentru femei?
   La un moment dat toate se repeta, dar si existenta a prea multor pargini cu publicitate.
Promovarea unor produse ale caror preturi depasesc salariul mediu al unui roman (chestia asta mi se pare sfidare).

4. Care este ultima carte citita?
 "Departe d elumea dezlantuita" de Thomas Hardy 

5. Care este scopul blogului / siteului tau? Mentioneaza numele si adresa lui. 
 
 Blogul meu este la inceput :) (  http://mihaela-sunshine.blogspot.com/ ). Desi momentan postarile au fost pareri persoanele in urma folosirii anumitor produse de ingrijire, good-deals despre care am aflat, insa incerc sa mai abordez si alte subiecte girlish, filme, carti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu