joi, 6 ianuarie 2011

Giveaway bio-natural şi unisex!!! :D

   Nu e vorba de cel din 27, când blogul meu va împlini un an, ci de altul. V-am pregătit şi acum o mică surpriză, sper să fie bine primită fiindcă e primul giveaway adevărat pe care îl organizez şi am emoţii. E un fel de “antrenament” pentru următoarele, fiindcă am de gând să vă bucur şi eu pe voi, cum mă bucuraţi voi pe mine prin faptul că mă vizitaţi şi îmi lăsaţi comentarii şi, mai ales, când vi se pare vreun post util.

Giveaway-ul de azi se adresează atât fetelor, cât şi băieţilor (fiindcă ştiu că sunt şi băieţi care mă urmăresc – de obicei însuraţi şi care cam ştiu cu ce se mănâncă chestiile de beauty, de la minunatele lor soţii :D ). Sponsorul meu este Olivo.ro, care oferă o spumă de ras certificată organic super (a încercat-o şi L Mare), de la Bioselect şi un săpun natural cu miere şi lavandă Apidava. Ambele sunt încercate de mine, adică spuma de L Mare şi săpunelul Apidava de mine şi sunt nişte produse grozave.

Fetele pot folosi aceste produse personal (cele care-s prietene cu lama de ras şi nu suportă depilarea cu ceară) sau le pot face cadou unui bărbat din viaţa lor (dad, izbit, frate, amic etc). Şi voi băieţii… pentru voi! :D











  Pentru mai multe informatii click: HERE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu