joi, 6 ianuarie 2011

Mini Haul

      Hello :)
  Deoarece am terminat crema de maini, crema de fata, exfoliantul de fata si mai am putin si din crema de corp am iesit putin la shopping. M-am intors acasa cu:

Crema de corp (Intensive repair body balm) si crema de corp (fast absorbing hand cream light texture) de la Neutrogena



 Le-am luat din Auchan Militari si au fost cam 18-19 lei impreuna.

  Crema de fata Nivea Natural Beauty 








  (din pacate am uitat pretul :( )

  Exfoliant pentru fata Nivea Natural Beauty + Oja Avon nuanta Peppermint Leaf  + Oja All Sun nuanta 27






Oja Avon a fost cam 10 lei, Oja All Sun 2,50 lei iar la exfoliantul Nivea am uitat pretul :">


Ojele le-am luat special pentru modele pe unghii (gen Konad).
O zi minunata
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu