miercuri, 26 ianuarie 2011

Din revistele lunii Februarie 2011

      Deoarece am ajun ieri mai devreme la munca am intrat si la Inmedio sa vad ce mai e nou si am gasit cateva reviste din cele pe care le cautam:

Joy cu crema de maini Avon Care cu glycerine (5-6 lei, am folosit cardul de reducere)









  Good Food  cu calendar cu retete pe 2011, nr din decembrie 2010-ianuarie 2011 (7,9 lei)







   Bucataria de azi special Meniu de Sarbatoare in Stil Italian ( 2,50 lei)




 
   Unica cu fard roz (13,90 lei)









   In partea stanga am folosit si baza de machiaj de la ELF.

   Elle cu Eucerin Emulsie demacheanta pt piele sensibila (15 lei)  











Scuzati calitatea pozelor dar sunt facute cu mobilul, trebuie sa iau acumulatori pt aparatul foto.
As fi vrut Unica si cu fard verde si maro (cum e cel roz), Marie Claire cu rimel.
Stiti daca "Bucataria de azi" a mai avut sau va mai avea editii cum e aceasta?


:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu