joi, 27 ianuarie 2011

Purifying Neem Face Wash (Himalaya) Review

    Hello :)
   Folosesc de cateva saptamani acest Gel pentru curatarea fetei cu Neem si imi place. Este pentru toate tipurile de ten. Se gaseste in Carrefour si Plafar (din cate am observat nu in toate).

Extractul de arbore de Neem, ingredient folosit de mii de ani si recunoscut pentru efectele sale detoxifiante si purificatoare. Datorita calitatilor sale antibacteriene, extractul de Neem ajuta la reglarea secretiei de sebum, imbunatatind vizibil textura pielii. In plus, sofranul de India cu care sunt imbogatite produsele din gama Neem ajuta la eliminarea bacteriei cauzatoare a acneei. Astfel, folosirea regulata a acestora te va ajuta sa obtii ceea ce ti-ai dorit dintotdeauna: un ten frumos si sanatos.





Cantitate: 150 ml

Pret: in jur de 20 lei (eu l-am luat la oferta cu un Lip Balm)
 
Ce spun ei: Gelul pentru curatare din gama Neem, cu o formula fara sapun, indeparteaza excesul de grasime si impuritatile de pe fata. Asa ca, daca iti doresti ca tenul tau sa fie curat, foloseste gelul de curatare atat dimineata, cat si seara, si fii fara grija: nu usuca pielea.

 Parerea mea: Il folosesc dimineata si seara. 
Pro:
- nu are miros 

- are o textura mai "vascoasa" (ca un gel)
- curata bine 

Contra:
 - se gaseste doar in Carrefour sau in unele plafare 
- chiar daca e si pt ten gras/mixt parca mi se ingrasa tenul (zona T) putin mai repede fata de alt gel de curatare pt ten gras 

 Daca il voi recumpara: da (asta daca nu gasesc gelul Himalaya pt oily skin )



Un comentariu:

  1. ai descris frumos:) tocmai mi l-am luat si eu, sunt curioasa cum e... te astept si la mine pe blog...poopici

    RăspundețiȘtergere