duminică, 17 noiembrie 2013

NOTD: Yves Rocher - Joli turquise



           Hola,

    Dupa cateva Haul-uri urmeaza un mic NOTD. Este prima oja Yves Rocher pe care o testez si sunt mai mult decat multumita. Aceasta oja face parte din colectia vara 2013 dar cred ca o mai gasiti pe site sau in magazine.



   Pret: 10 lei

  Dupa o perioada de tratament (cu Farmec lotiune cu vitamina B5) a venit timpul culorilor tentante din dulapiorul cu oje.

   Am folosit ca si baza Miss Sporty Nail Expert Manicure (Cement Nail Booster) si am aplicat 2 "straturi" de oja YR. De data asta am sarit top coatul deoare am fost curioasa de rezistanta acestei oje. Asa arata unghiile mele dupa fix o saptamana:

 (mana stanga)  (mana dreapta)

    Sunt placut surprinsa de rezistenta acestei oje deoarece nu am omis spalatul vaselor, curatenie etc.
Daca o mai vad in magazine cu siguranta o sa-mi fac un mic stoc cu aceasta nuanta placuta de turcoaz.


                                                        Kisses,
                     
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
         


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu