miercuri, 6 noiembrie 2013

Haul: Yves Rocher



             Hola,

     Cam acum 2-3 saptamani am primit un telefon prin care am fost anuntata ca am castigat "cateva" produse Yves Rocher. Deabea asteptam week endul ca sa pot ajunge la magazinul unde am participat la concurs ca sa pot intra in posesia premiului.



    Va prezint cu mandrie noile produse din colectia mea Yves Rocher:

  - gel sampon energizant pentru corp si par Bambus Fraicheur Vegetale
  - sampon pentru stralucire Ecobel (review aici )
  - balsam nutri-reparator cu ulei de jojoba si ulei de migdale dulci
  - masca ten tonicitate cu extract de strugure
  - balsam buze nutritiv colorat nuanta 11 Rose doux
  - Serum Vegetal (crema anti-rid pentru ochi)
  - balsam pentru maini impotriva frigului cu unt de karite
  - rimel pentru volum spectaculos
  - fard pleoape in nuanta 81 Noir scintillant
  - Minceur detox (gel SOS detoxifiant)
  - oja (care lipseste din poza) in nuanta 105 Chocolat

   Dintre toate aceste produse am testat si recumparat doar samponul pentru stralucire. Deabea astept sa testez si restul produselor :). Voi reveni cu review-uri cat de curand posibil.

      Multumesc Yves Rocher.

                                                 

                                                             Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. felicitari pentru castigarea concursului. Sa le folosesti pe toate cu placere si sa impartasesti cu noi impresiile.. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere