vineri, 1 noiembrie 2013

Ce am terminat luna aceasta... august, septembrie si octombrie



           Hola,


    In ultima vreme am cam lipsit motivat dar si nemotivat din blogosfera :(. Partea buna e ca am o multime de produse pentru review :).

   Dar sa revenim la oile acestei postari. In ultima vreme (mai exact 3 luni) am terminat destule produse. Da, binenteles ca predomina gelurile de dus si samponul. Mi-am propus ca pana la sfarsitul anului sa ma axez mai mult pe cremele de corp dar si cu produsele de make up.

    In aceste 3 luni am terminat:







     Unele produse se repeta deoarece le-am recumparat si cu siguranta le voi recumpara.


                                             Ce ai terminat in ultima vreme?

                                                        Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. Crema de mâini de la Dove e foarte eficientă și acum că a venit frigul, parcă e mai solicitată ca oricând. Gelul de duș cu rodie e mai mult decât delicios.
    Te invit și pe blogul meu www.diversitate.com

    RăspundețiȘtergere