marți, 12 noiembrie 2013

Din revistele lunii...noiembrie 2013



          Hola,

    Luna aceasta am fost cuminte la capitolul reviste. Am achizitionat doar Marie Claire cu ambele variante de cadou. Dar am primit prin posta si cateva reviste (in urma complectarii chestionarului din vara).
    Daca ar fi sa aleg un singur insert luna aceasta as alege crema de maini Himalaya iar o revista...aici imi e putin greu dar cred ca din cele de luna aceasta as alege Unica.

     Marie Claire (13 lei)

  

 



    Iar revistele primite in urma complectarii chestionarului din vara (cateva reviste, Unica, Joy si Avantaje au avut cate un link pentru chestionar iar in urma complectarii primeai un mic abonament la revistele respective, plus Psycologies si Viva pe 3 luni).

    Joy



   Avantaje




   Din poze lipsesc: Unica si Click pentru femei (revista pe care o cumpar saptamanal inca de la primul numar), Psycologies si Viva. Cele din urma inca nu le-am primit iar primele 2 le-am imprumutat la prietene.
   Revistele inca se mai gasesc la chioscurile de ziare :).


                                       Ce reviste ai achizitionat luna aceasta?

                                                                Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Un comentariu: