joi, 21 noiembrie 2013

NOTD: Farmec Collection (Cocktail)



           Hola,

   Pe la sfarsitul verii am achizitionat colectia de oje de la Farmec (colectia pentru vara) si deabea acum am inceput sa le testez. Pentru ca mai avem putin soare am ales nuanta Cocktail.




    Pana acum am testat prea putine oje Farmec ca sa-mi pot face o parere. Mi-am colorat unghiutele cam acu 3 zile (am folosit doar base coat si 2 straturi de oja) si deabea a inceput sa se toceasca la varful unghiei. Initial am vrut sa aplic un lac transparent cu glitter rosu dar oja are un sclipici mic si am vrut sa testez mai intai oja singura.



                                             Ce parere aveti de ojele Farmec?

                                                              Kisses,
                                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu