luni, 17 octombrie 2011

NOTD: Miss Sporty 315 :)

    Pentru ca a venit toamna am zis sa las nuantele tari deoparte pana la iarna (cele inchise) si primavara/vara...ei bine "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ". Pana acum am avut urmatorul model (sper ca va plac pisicutele):

  



     Ador nuanta aceasta (cu siguranta o voi recumpara daca o voi regasi). Pensula este destul de groasa:



Nuanta: 315
Gramaj: 7 ml
Expira: dupa 30 luni de la deschidere
Pret: in jur de 6 lei



  Am incercat si un model Konad cu placutele M10 si S10:





    Nu a rezistat chiar 7 zile pe unghiile mele insa 4 zile da :).

    Ce parere aveti despre aceste oje? Care sunt nuantele voastre preferate?

                                         Kisses,
                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. N-am mai folosit o oja Miss Sporty de mult timp. Primul meu rosu a fost de la aceasta firma. Bineinteles ca m-am topit toata la vederea pisicutelor.

    RăspundețiȘtergere