marți, 11 octombrie 2011

Farmasi: Hand and Body Cream

             Nu am putut rezista tentatiei de a o incerca cand am vazut-o prima data in magazin. Imi place foarte mult cum miroase. Este destul de buna pentru calatorii (in loc sa pun 2 creme in bagaj pun doar una).

          Descrierea oficiala: Lotiune de maini si corp. formula imbogatita ajuta la hidratarea pielii. Se aplica zilnic cat este nevoie.

      

  Momentan am cu "aroma" de cirese. Insa se poate gasi si cu: lime, berries si apricot.
  Am avut si cu berries :), daca nu ma insel mirosul e destul de asemanator cu cea pe care o am acum.

  Pro and cons:
+ contine vitamina E si glicerina
+ lasa pielea catifelata
+ miroasul este unul placut
+ ce imi place cel mai mult: intra destul de repede in piele iar in anotimpul rece
+ nu lasa pielea grasa/lipicioasa
+ nu mi-a provocat alergii
+ nu este testata pe animale (si aici primeste un plus mare din partea mea)
+ nu pateaza hainele
+  crema are o textura usoara
+/-  este o crema hidratanta insa ca pielea sa ramana hidratata trebuie reaplicata de 2-3 ori pe zi 
- contine o gramada de parabeni
+ vara aceasta am folosit-o cam de 2-3 ori pe zi si inca mai am cam jumatate/sfert de tub 


  Cantitate: 200 ml

  Valabilitate: 12 luni de la deschidere

   Pret: in jur de 9-10 lei



Imi place ambalajul: sub forma unui tub de crema de maini :)

  Ingrediente:






    Nu am incercat-o si pe maini deoare am mainile destul de uscate.
  Ati incercat aceasta crema? Cum vi se pare?

                          
                            Kisses,
                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu