luni, 10 octombrie 2011

NOTD: H&M nail polish "Blue My Mind"

         Daca gaseam si la noi (la magazinele H&M) cosmetice cu siguranta incercam cat mai multe nuante de oja, pensule de machiaj, farduri etc. La Milano aveau un perete destul de mare plin...am stat cam 2 ore sa studiez ojele, pesnulele si fardurile insa din pacate nu mi-am putut achizitiona mai nimic din cauza ca nu aveam bagaj la cala :(.
         Am primit saptamana trecuta de la o buna prietena o oja albastra H&M (nuanta Blue My Mind) care incet incet incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult.





        Se aplica destul de usor si acopera destul de bine dintr-un singur strat insa eu am preferat sa aplic doua straturi.
        Cred ca singurul lucru care nu imi place este ca are aplicatorul putin cam mic si trebuie o cantitate mai mare de oja pentru a fi mai usoara aplicarea.
        Am incercat si un model Konad :) cu placuta S9.

    

  

    Pentru modelul Konad am folosit oja Flormar (NA 09) aurie.

  



    Pana acum (mi-am facut unghiile vineri seara) mi s-a ciobit destul de putin la o unghie :) desi am facut curatenie generala si am gatit in week end. O sa revin intr-o postare viitoare: daca pateaza unghia sau nu (desi am folosit o baza).

   Pretul nu il stiu :(
   Cantitate: 9 ml
   Valabilitate: 24 de luni de la deschidere


     Chiar imi pare rau ca nu aduc si la noi cosmetice H&M :(:(:( desi pe site-ul romanesc au.
Aici puteti gasi site-ul romanesc cu cosmetice: click here

                       Kisses,
                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu