marți, 18 octombrie 2011

Mini Haul Avon

Zilele trecute am primit comanda Avon :):) me happy.



    Este un produs mic cu miere care imi place destul de mult.

  Penseta: mi-am pierdut penseta :(:( cea buna si am zis sa o incerc pe aceasta (imi place foarte mult fetita cu gentuta si pisica):

  

  

   O perie cu oglinda pentru portfardul din geanta:

  

     Sampon pentru mentinerea intensitatii culorii parului vopsit (miroase asa frumos):

  


   Balsam multifunctional cu ceara de albine:

  

    Este balsamul meu preferat dupa Carmex :). Mai ales acum cand vremea e destul de rece mi se crapa buzele destul de rau...l-am incercat cateva zile sub ruj/gloss si seara inainte de culcare si nu mi s-au mai crapat asa de rau buzele.

 



         Voi reveni cu review-uri pentru balsamul de buze si sampon zilele acestea.



                                                       Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu