luni, 31 octombrie 2011

Ceai Anotimpuri Toamna - Fares

      Fiecare anotimp are farmecul lui...la fel si ceaiurile :). Am cumparat ceaiul la inceputul toamnei si azi il termin :( insa cu siguranta il voi recumpara.



      E unul din ceaiurile mele preferate :) imi place gustul lui care ma face sa mai imi prepar o cana pe care sa o savurez impreuna cu persoanele dragi mie. Este un ceai parfumat (cand am deschis cutia si mi-am dat seama ca nu e de la altceai aflat langa el pe raft...imi aduce aminte de cand eram mica si ma invata bunica despre ceaiurile traditionale).

       Ingrediente: flori de hibiscus 35%, amestec de fructe uscate, in proportie variabila: macese, mere, struguri, pere - min. 30%, busuioc, scortisoara, arome.

     De pe cutie aflam ca nu contine coloranti sintetici. Culoarea rosie a ceaiului este culoarea naturala a ingredientelor sale, in special a florilor de hibiscus si a fructelor de maces.



        Cutia contine 20 de pliculete cu snur si cartonas.



   Preparare: peste un plic se toarna 200 ml apa clocotita si se lasa 10 minute.

    Gramaj: 40 gr (cutie) si 2 gr pliculetul.

   Pret: in jur de 3,50 lei.

   Daca il recomand: da din toata inima

                    
                                                Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. 4 anotimpuri si eu il folosesc. Are un gust placut si aromat, iar Fares este un brand de produse naturale :)

    RăspundețiȘtergere