joi, 6 octombrie 2011

Luciu pentru buze Oriflame Beauty Pop Glam Plump and Gloss

Pe de o parte prefer gloss'ul mai mult decat rujul, inca de cand mi-am cumparat prima trusa de farduri am o mare colectie de gloss'uri acasa :(....adevarul e ca nu stiu cand le voi termina pe toate (daca nu imi mai cumpar nici macar un singur gloss pentru o lunga vreme).



     De la stanga la dreapta:

- energetic babe


- vibrant pink


     Preferata mea este nuanta: vibrant pink.

     Pros & Cons:
+ imi place ambalajul (e fabricat din plastic insa e mai gros si nu se sparge prea usor din cauza tocului de ochelari)
+ nu este lipicios :):) (aici are un mare plus din partea mea)
+ imi place aplicatorul (chiar daca este gen "buretel" este destul de moale)
+ pe aplicator iese putin produs din tub dar e suficient pentru o aplicare
- mirosul ( nu e destul de puternic)
+ nuantele sunt mai naturale
- nu rezista mult pe buze si ramane pe marcinea paharului
+ nu usuca buzele

 Aplicatorul:





    Cam asa arata nuantele:

  Energetic Babe:


Vibrant Pink:


    Gramaj: 6.5 ml
    Pret: le am de ceva timp si nu mai stiu pretul exact, cand era redus era in jur de 15 lei

    Daca vor mai fi in brosura Oriflame il voi recumpara nuanta "Vibrant Pink" si voi incerca si restul nuantelor.


   Le-ati testat? Cum vi se par?

                                              
                                                        Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu