luni, 30 mai 2016

Haul: Yves Rocher


         Hola,

     Luna aceasta contul meu bancar a suferit destul de rau. Am achizitionat multe prostioare dar in loc de un haul foarte lung vreau sa-ti arat doar cateva achizitii de la Yves Rocher.

  Pentru ca aveam nevoie urgenta de o baza pentru manechiura am intrat intr-un magazin YR si am plecat cu:


Image and video hosting by TinyPic

   De la stanga la dreapta:
- samponul meu preferat (cu albastrele, este pentru reflexii argintii) - review aici
- oja culorile naturii in nuanta Menta
- baza pentru manechiura Zero defecte
- oja culorile naturii in nuanta Eucalipt
- ruj creion in nuanta Purple lumineux

Total dauna card: 95 lei.

Deoarece am avut acel "cartonas cu oferta lunara pentru magazinele fizice" am primit drept cadou un roll on si o geanta pentru calatorii.

  Voi reveni cat de curand posibil cu un review pentru fiecare produs in parte.

                                                                        Kisses,
                                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu