marți, 10 mai 2016

Din revistele lunii ... Mai 2016


        Hola,

   De mult timp imi era dor sa gasesc la chioscul de ziare o revista interesanta si cu un insert dragut pentru acele ture lungi si interminabile de noapte la munca. Pe de o parte ma saturasem putin de carat o carte mai groasa (pe luna crez o saptamana de noapte) ca sa am putina activitate placuta impreuna cu o cana de ceai si biscuiti digestivi.

  Luna aceasta am avut putin noroc deoarece am achizitionat doua reviste cu inserturi mai mult decat tentante.

   Viva (8,9 lei)

Image and video hosting by TinyPic

    Chiar m-a surprins destul de placut la acest numar cu insertul: apa micelara calmanta 2 in 1 de la Yves Rocher.


Image and video hosting by TinyPic

  In interiorul revistei am gasit un pliculet de ness Amigo.

  
Image and video hosting by TinyPic

   De ceva timp studiez apele micelare de la Yves Rocher insa asteptam sa termin colectia de demachiante. Chiar nu am putut sa rezist tentatiei de a nu achizitiona revista cu insert.

   Glamour (9,90 lei)

   Chiar nu aveam nevoie de inca un lip gloss in colectia mea. Dar cand vine vorba de ruj/gloss rosu...nu pot rezista tentatiei de a-l avea.

  Image and video hosting by TinyPic

  Luna aceasta cei de la Glamour ne-au pregatit o surpriza placuta: am putut alege unul (sau mai multe) din cele 3 gloss'uri de la Essence.

  Cele 3 variante pentru gloss sunt: XXXL Longlasting Matt (nuanta 15 Coral Mousse), XXXL Nude (nuanta 02 Blush Ivory) si XXXL Shine ( 34 Poppy Red). Variante full size.

    Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

  Am achizitionat o singura varianta de gloss (a doua e a unei prietene). Am ales Essence XXXL Shine in nuanta 34 Poppy Red (cea de jos in ultima poza. Nuanta de sus din ultima poza este: Essence XXXL Longlasting The Matt in nuanta 15 Coral Mousse.

   Revista contine urmatoarele mostre:

  Image and video hosting by TinyPic

    1 plic cu cafea Tchibo Black & White + 1 plic cu cafea Amigo (sortiment nou, 28 grame, prajita si macinata, strong taste) + Catalog Avon (care lipseste din poza) + Catalog LIDL pentru gama de produse CIEN + Mostra crema anti-rid de zi cu Q10 de la CIEN (pliculet de 4 ml).

   Voi reveni cat de curand posibil cu un review pentru fiecare insert in parte dupa ce imi voi forma o parere definitiva :).

                                                
                                              Ce reviste ati achizitionat luna aceasta?

                                                                Kisses,
                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu