luni, 30 mai 2016

Unica (editia pentru luna iunie)


             Hola,

     Initial nu vroiam sa achizitionez nici o revista glossy dar tinand cont ca mai e o singura zi si incepe calendaristic vara iar vampirul (adica eu) care se arde destul de rau in fiecare vara chiar daca foloseste zilnic o crema cu SPF pentru copii are nevoie de o lotiune dupa plaja am profitat de oferta celor de la Unica :).
 

Image and video hosting by TinyPic

Pret: 10,90 lei

Image and video hosting by TinyPic


 














  Iti poti alege unul din urmatoarele produse Gerovital Sun: ulei bronzant pentru plaja, ulei bronzant protector cu SPF 6, emulsie autobronzanta sau lotiune calmare arsuri solare.

Image and video hosting by TinyPic   (sursa poza: aici )

In interiorul revistei am gasit urmatoarele inserturi: o brosura cu cateva retete de dulceturi si alte bunatati pentru iarna (in total sunt: 8 retete) de la Dr. Oetker si o mostra Idealia de la Vichy.

Image and video hosting by TinyPic

   Inca nu am apucat sa rasfoiesc revista pentru a putea sa-ti recomand cateva articole (am achizitionat-o acu 15 minute).

  Parca ma tenteaza si crema autobronzanta dar vreau sa o incerc pe cea de la Balea mai intai.

                                                           Kisses,
                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu