marți, 10 mai 2016

Yves Rocher - Lapte parfumat pentru corp (liliac)



            Hola,

    Eram destul de curioasa despre acest tip de produse de la Yves Rocher. Initial ma gandeam cum e textura produsului, ma gandeam sa nu fie prea subtire. Nu imi place sa fie prea lichid si sa fiu foarte atenta sa nu imi curga printre degete in 2 secunde. Am evitat sa le cumpar pana cand am primit un astfel de corp drept cadou surpriza la o comanda telefonica. Initial ma gandeam sa-l fac cadou dar curiozitatea a fost destul de mare si l-am testat putin.

  Face parte din colectia: Un matin au jardin. 

   Image and video hosting by TinyPic

  De atunci si pana acum cred ca am terminat cateva "sticlute" cu liliac.

   Image and video hosting by TinyPic

  Ambalajul este confectionat dintr-un plastic destul de maleabil. Are o culoare placuta, un lila transparent. Imi place ca pot vedea cantitatea ramasa de crema in recipient si astfel nu am surpriza neplacuta de a ramane fara crema de corp intr-un moment neplacut. Capacul se inchide destul de bine dupa miile de deschidere doar ca sa miros produsul.

  Ingrediente:

Image and video hosting by TinyPic

   Are o textura cremoasa ceea ce ajuta la o aplicare destul de usoara si este absorbit destul de repede. Ceea ce imi place cel mai mult: nu lasa nici un fel de pelicula pe piele. Lotiunea nu este grasa si hidrateaza pielea. Imi place foarte mult parfumul acestui lapte de corp: un parfum fin de liliac.

  Cel mai mult imi place sa-l folosesc impreuna cu gelul de dus si parfumul din aceeasi gama cu liliac. 

  Mi se pare un produs ideal pentru orice anotimp. Iarna pentru ca imi aduce aminte de clipele placute in concediu si ca nu mi se mai lipeste pijamaua de piele.

  Pret: 25 lei

  Cantitate: 200 ml

  Ce spun ei: "Un lapte de corp cu aroma de liliac, imbogatit cu ulei de susan nutritiv si apa de albastrele. Fara parabeni, fara coloranti. Testat sub control dermatologic." (sursa: ambalaj). 

  Pana acum l-am testat doar pe acesta si pe cel cu zmeura. Cu siguranta voi testa si celelalte variante.

  Daca il recomand: DA
  Daca il voi recumpara: l-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara.


                                      Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                    Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu