marți, 23 februarie 2016

Kaufland Care - Gel curatare ten reconfortant



               Hola,

        Binenteles ca am uitat sa achizitionez un gel de curatare pentru ten. Iar cand am realizat ca am uitat iar si ca am ramas fara am dat o fuga pana in cel mai apropiat magazin. Da, am realizat ca am ramas fara la ora 21:00. Specific mie. Norocul meu a fost ca am un Kaufland destul de aproape de mine ca sa pot remedia aceasta situatie.

   Image and video hosting by TinyPic

   Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, sodium chloride, cocamidopropyl betaine, coco-glucoside, panthenol, parfum, glycerin sodium benzoate, potassium sorbate, citric acid, propylene glycol, nelumbo nucifera flower extract, pantolactone, bambusa vulgaris shoot extract, lactic acid.

  Cantitate: 150 ml

  Pret: aprox. 7 lei

  Ce spun ei: "Gel de curatare reconfortant pentru piele normala si mixta, cu extract de bambus si pantenoll. Indeparteaza excesul de sebum, impuritatile si machiajul nerezistent la apa. Utilizare: aplicati dimikneata si seara pielea umezita si masati delicat pentru a face spuma. Clatiti cu apa. Toleranta cutanata testata si confimata dermatologic. PH neutru din punct de vedere al pielii. Placut la atingere." (sursa: ambalaj)


   Pro & Cons: 

  + ambalajul este confectionat dintr-un plastic destul de maleabil
  - capacul se deschide destul de greu
  - capacul dupa cateva deschideri nu se mai inchide la fel de bine
  + are textura unui gel incolor
  + are un parfum fin, aproape insesizabil
  + pretul
  - ma ustura ochii destul de rau daca, din greseala, ma ating
  + se inlatura destul de usor cu apa calduta
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  - face putina spuma
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + inlatura sebumul

  Pana acum nu l-am testat pentru a indeparta un machiaj nerezistent la apa.

  E un produs bunicel dar nu acel produs The One pentru curatarea tenului pentru mine. Daca ar fi sa-i dau o nota, aceasta ar fi: 6,50.


                                        Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                               Kisses,
                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Un comentariu: