joi, 18 februarie 2016

Cien Med - Crema pentru maini



              Hola,

       Deoarece este posibil sa mai gasim aceasta crema de maini in magazinele LIDL si pentru ca mai am putin si o termin as vrea sa va vorbesc despre acest produs.

    Image and video hosting by TinyPic

   *Este un produs marca proprie LIDL.

   Aceasta a fost a doua iarna cand am gasit aceasta crema in magazinele LIDL. Sper ca acest lucru sa se repete in fiecare iarna.

  Cantitate: 100 ml

  Pret: 7 lei

 Ingrediente:


Image and video hosting by TinyPic

    Mi-ar placea sa gasesc astfel de produse (crema de maini, corp, picioare si ten) in fiecare anotimp.

     Ambalajul este confectionat dintr-un plastic destul de maleabil. Capacul se inchide la fel de bine indiferent de cate ori deschid capacul pentru a utiliza acesta crema de maini sau pentru a o mirosi. Capacul ne ajuta sa o dozam corect. Ambalajul este unul clasic pentru acest tip de produs insa imi place ursuletul cu fular care sta pe o bucata de gheata.

  Image and video hosting by TinyPic

   Are un parfum placut, aproape insesizabil. Are o consistenta usoara insa hidrateaza pielea pentru o scurta perioada de timp, mi-ar fi placut sa fi avut o consistenta mai groasa deoarece este, totusi, o crema de iarna. Dimineata imi simt mainile hidratate dar am un obicei prost de a ma spala destul de des pe maini si din aceasta cauza mai mereu le simt uscate. Nu este nevoie de o cantinate mare de produs. Se absoarbe destul de rapid in piele. Lasa pielea fina si placut la atingere. Nu lasa o pelicula grasa pe maini. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii.  Este un produs destinat persoanelor cu mainile uscate.

  Desi e a doua iarna cand folosesc aceasta crema de maini, cred ca am terminat aproximativ 5 tuburi, nu am gasit nici un minus acestui produs. Poate faptul ca mie personal mi-ar fi placut sa aibe o consistenta mult mai grasa. Dar daca as fi nevoita sa-i dau o nota cred ca ar: 7.


                               Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                       Kisses,
     
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu