luni, 29 februarie 2016

Haul: Yves Rocher



            Hola,

    Se putea sa stau departe de acest magazin al miilor de tentatii si cu un card de oferte destul de tentant pentru luna februarie (pentru cumparaturi de 30 lei primeai un rimel iar pentru cumparaturi de peste 60 lei unul din cele trei nuante de ruj) in geanta si sa nu-l folosesc?!
   Deoarece chiar nu aveam nevoie de nimic (practic ca teoretic lista e lunga) si mi-a fost foarte greu sa aleg o nuanta sau doua am ales sa achizitionez doua rujuri din gama Absolut iar pe a treia sa o primesc gratuit.

   
  Image and video hosting by TinyPic

  De la stanga la dreapta nuantele sunt: 73 Rose Equivoque (Roz nedefinit), 31 Rouge VIF (Rosu intens) si 41 Corail Etincelant (Corai stralucitor).

Image and video hosting by TinyPic

    In aceasta gama de rujuri puteti alege din cele 18 nuante minunate cu siguranta cel putin una.

  Image and video hosting by TinyPic

   Ma tenteaza si celelalte nuante de rosu, mov si roz. Poate si cele trandafiri. Nuante de corai nu am incercat pana acum. E cu totul in afara zonei mele de confort. Deoarece mi-am propus sa ies din zona mea confort si sa incerc mai multe produse sau situatii am preferat sa aleg si aceasta nuanta de corai.

Image and video hosting by TinyPic

      La o prima testare/la un prim swatch rujurile sunt destul de cremoase si nu cred ca vor usca buzele.

   Drept cadou, asa cum v-am spus la inceputul postarii, am primit unul din cele trei rujuri si un mascara Sexy Pulp negru.

   Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

     Rujul este aproximativ 38 lei bucata.

    Voi reveni cat de curand posibil cu un review pentru fiecare produs in parte.


                                         Ce ati achizitionat ultima data de la YR?

                                                          Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu