miercuri, 24 februarie 2016

Balea - Balsam de buze cu pepene verde


        Hola,

    Cred ca deja stiti ca pepenele verde este unul din fructele mele preferate si deabea astept sa vina sezonul lor. De fiecare data cand gasesc un produs cosmetic/ingrijire a corpului care promit ca miros la fel nu pot rezista.
   Initial cand l-am vazut pe raftul din DM am crezut ca pot rezista tentatiei de a-l achiziona (este in editie limitata) deoarece aveam deja o mare colectie de balsamuri de buze aproape neincepute. Dar dupa ce am vazut acest review nu am mai rezistat tentatiei. Multumesc Alina :).


Image and video hosting by TinyPic

   L-am achizitionat cam pe la jumatatea iernii care aproape ca se incheie. De atunci l-am avut in permanenta in unul din buzunarele hainei de iarna la indemana.

    Image and video hosting by TinyPic

    Cantitate: 4,8 gr

   Pret: aprox. 5 lei

   Ingrediente:  ethylhexyl stearate, ricinus communis seed oil, synthetic beeswax, hydrogenated palm oil, candelilla cera, cera alba, aroma ascorbyl palmitate, lecithin, tocopher oil, CI 15850

  *Acest produs este in editie limitata si se gaseste doar in magazinele DM.

  Initial vroiam sa-l pastrez pentru vara acestui an. Dar nu am rezistat tentatiei si curiozitatii de a "vedea" cum miroase. Imediat ce am ajuns acasa l-am desfacut, l-am mirosit si l-am testat.

  In cateva ore de testare am inlocuit balsamul de buze din geaca de iarna cu acesta. Cu siguranta voi mai achizitiona, de rezerva, inca unul sau doua (asta pentru ca e in editie limitata).

   Pro:

  + are un "parfum" placut, fin
  + pana acum, am folosit cam un sfert spre jumatate, se inchide destul de bine
  + ambalajul clasic asemanator cu cel al unui ruj
  + se aplica destul de usor
  + desi in tub are o culoare placuta roze, pe buze este incolor
  + are o textura grasa
  + nu se intinde foarte mult
 

   Am un obicei destul de prost de care incerc prin orice mijloc sa renunt la el: cand sunt foarte nervoasa sau ma streseaza ceva desi sunt ele si asa, de la mama natura, destul de uscate, am tendinta sa-mi musc buzele pana la sange.  Deoarece lucrez cu oameni nervosi mai tot timpul imediat ce simt gustul sau imi aduc aminte ca am folosit acest produs si pe buze am o mica pelicula grasa de la acest balsam de buze parca incep sa renunt incetul cu incetul la acest tic nervos destul de urat. La acest balsam de buze acea mica pelicula grasa lasa senzatia de a fi mai hidratanta decat celelalte balsamuri de buze care lasa aceasta mica/mare pelicula.

   Singurul minus ar fi ca este un produs in editie limitata.

   Daca il recomand: merita incercat
   Daca il voi recumpara: Sigur
   Nota: 8


                             Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                          Kisses,
                                        Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

  

3 comentarii:

  1. Pare un balsam de buze interesant, cred că îl voi încerca și eu

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut pe raft, dar langa el era unul de la Alverde si l-am luat pe acela. :D cred ca are un gust foarte bun. :)) xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. pare ca este bun, si arata f bine, momentan eu folosesc uleiul de buze balea de care sunt foarte multumita

    RăspundețiȘtergere