miercuri, 10 februarie 2016

Haul: LIDL si Avon (Campania 2)



           Hola,


    Recunosc in ultimele luni am lipsit cu desavarsire din blogosfera, dar am lipsit cu un motiv. Motivul: serviciul in trei ture destul de solicitante. Sper ca de data aceasta sa revin in forta cu cat mai multe postari interesante pentru voi.

    Deoarece de curand am luat salariul si aveam un LIDL in apropiere am zis sa-i fac o vizita dupa aproape doua luni de cand nu l-am mai vizitat. Am gasit cateva produse destul de interesante pe care vreau sa vi le arat.

 Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
   

     Am avut norocul sa gasesc gelurile de dus, cremele de corp si maini dar si spumantele de baie, in editie limitata, cu migdale si ulei de argan. Binenteles ca nu am reusit sa rezist tentatiei si le-am achizitionat fara sa stau prea mult pe ganduri.

    De asemenea am gasit si gelul de dus cu lamaie verde de la Dusch Das pe care vroiam sa-l incerc de mult timp.

   Gelurile Cien au fost 4,35 lei fiecare, crema de maini si corp 10 lei fiecare iar spumantul de baie 8 lei fiecare. Din pacate nu imi mai amintesc pretul gelului de dus cu lamaie verde.

  Initial am intrat in LIDL dupa un pachet de servetele umede. Aici am gasit o oferta: 0,80 lei pentru fiecare pachet de servetele umede. Binenteles ca nu puteam sa plec doar cu unul singur si am achizitionat cate unul din fiecare sortiment. 

   Din pacate nu am mai gasit sarea de baie Cien din aceasta gama. Poate am mai mult noroc data viitoare.


   De la Avon am comandat cateva produs de aceasta data. In total trei produse pe care deabea astept sa le testez.

   Image and video hosting by TinyPic 

   Gelul de dus Winter Dreamland (este in editie limitata) a fost 8,50 lei. L-am achizitionat in fiecare iarna si chiar mi-am facut si un mic stoc. Imi place prea mult cum miroase.
   Pensula pentru aplicarea fardului de obraz (16 lei). Aveam nevoie de o astfel de pensula si m-a atras initial acel mic desen cu flori de pe manerul pensulei.
  Lotiune de curatare cu trandafiri, menta si musetel (7 lei). Inca de cand l-am vazut pentru prima data in brosura am vrut sa-l testez si am tot uitat sa-l adaug in comanda.

     Acestea sunt ultimele mele achizitii din ultima perioada. Voi reveni cat de curand posibil cu cate un review pentru fiecare in parte.


                                          Ce ati achizitionat in ultima perioada?

                                                                  Kisses,

                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu