joi, 15 ianuarie 2015

NOTD: Golden Rose nuanta 104



             Hola,

     Sambata de dimineata m-am intalnit cu o buna prietena la Unirii. A ales locul "ideal" pentru ziua de salariu: statia de metrou Unirii unde e chioscul cu produse de make up. Deoarece prietena mea a intarziat putin am avut suficient timp la dispozitie sa achizitionez o oja Golden Rose (6 lei).

  Image and video hosting by TinyPic 

    Nuanta este un fel de roscat inchis spre visiniu.

   Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic 

     Dupa ce am rugat domnisoara sa-mi arate oja nu am putut sa o las acolo. Plus ca am corupt inca 2 persoane sa achizitioneze aceasta nuanta (prietena cu care trebuia sa ma intalnesc plus inca o clienta).

   Binenteles ca deabea asteptam sa ajung acasa sa-mi fac unghiutele chiar daca deabea imi refacusem manichiura. Se aplica destul de usor in doua straturi si se usuca destul de repede. Nu am menajat unghiutele. Am spalat vase, am avut atat de mult de lucru la munca adica tastat la calculator de parca as fi scris o carte de peste 500 pagini... S-a tocit la mana dominanta la varful unghiilor insa in rest e aproape intacta.

   Deoarece nu am mai achizitionat de foarte mult timp produse de la Golden Rose va rog sa-mi recomandati favoritele voastre.

                     

                                                               Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu