duminică, 18 ianuarie 2015

Haul: Avon si Oriflame



          Hola,


     Initial nu am vrut sa va arat aceste produse dar creionul de ochi imi place prea mult. Am comandat doar 3 produse din primele brosuri de anul acesta de la Oriflame si Avon. De data aceasta am reusit sa rezist tentatiilor :).

    Am comandat urmatoarele produse:

  Image and video hosting by TinyPic 

    De la stanga la dreapta:

  - Avon creion pentru ochi Super Shock in nuanta Raw Plum
  - Oriflame gel pentru curatarea tenului Pure Skin
  - Avon gel intim

Image and video hosting by TinyPic 

     Creionul este destul de moale, are o nuanta placuta.

 
                                     Ce ati achizitionat de la Avon si Oriflame?

                                                                 Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu