joi, 29 ianuarie 2015

Infuzie de fructe "Pina Colada"



                  Hola,

     Am racit destul de rau iar de cateva zile tusesc de ma dor toti muschii din corp :(. Sper sa-mi treaca cat mai repede. Drept urmare urmeaza o avalansa de review-uri pentru ceaiuri. Vreau sa termin acele cutii in care mai am maxim 8 pliculete si ocupa degeaba loc in setarul dedicat ceaiurilor.

   Am primit acest ceai de la o colega de munca. De aceea nu stiu exact de unde l-a achizitionat (din cate imi aduc aminte deoarece raceala imi limiteaza gandirea acum...l-a achizitionat din Auchan) si ce pret are.

  Image and video hosting by TinyPic 

    Este un ceai varsat.

    Ingrediente: bucati de mere, hibiscus, boboci de trandafir, coaja de portocale, fulgi de cocos, bucati de ananas si aroma.

      Initial nu mi-a placut faptul ca la "ingrediente" e trecut si arome. Chiar daca este ultimul ingredient.

     Ceaiul are o culoare placuta visinie.

   Preparare: se fiebe o cana de apa in care se adauga aproximativ 2 lingurite de ceai si se indulceste cu zahar/miere. 

    Nu imi place gustul dar nici mirosul. Practic nu are nici un miros. Iar gustul...este exact ca si cel al ierbii.


     Daca il recomand: NU
     Daca il voi recumpara: oricat de mult imi plac ceaiurile pe acesta cu siguranta NU.


                                                                    Kisses,

                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)   

  

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu