duminică, 25 ianuarie 2015

A small wishlist


           Hola,

    Poate va intrebati unde am disparut saptamana trecuta. A trebuit sa-mi iau concediu fortat pana la inceputul lui februarie. Sper ca pana atunci sa-mi revin complet si sa reusesc sa ma odihnesc cat mai mult posibil.

   Azi vreau sa va arat cateva produse pe care as dori sa le am in colectia de machiaj dar inca nu le-am gasit la noi.

   Sa incepem cu ceaiurile: as dori sa gasesc "gama" de sarbatori a celor de la Twinings (mar caramelizat, salted caramel si turta dulge):

 

Image and video hosting by TinyPic   

   Deoarece imi place caramul foarte mult ma tenteaza destul de mult cel cu "caramel sarat". Din pacate nu mai stiu de unde am poza.

   Make up: 

   De ceva timp caut un anumit dermatograf: Rimmel Scandal Eyes Watherproof Kohl Pencil in nuanta Nude:

 
Image and video hosting by TinyPic 

   Sursa: aici

   L-as folosi in special in coltul intern al ochilor. Deja ma gandesc la cateva machiaje cu acest dermatograf. 

  Oja Opi in nuanta "My Private Jet"

   https://dailyvarnish.files.wordpress.com/2010/11/opi-my-private-jet.jpg   (sursa: aici )

   Pur si simplu ador aceasta oja.

   Lista e destul de lunga dar deoarece sunt in plin Project Pan prefer sa scurtez lista si sa va arat doar ce as vrea cel mai mult dintr-o lista lunga de cativa kilometri buni.


                                                                Kisses,
                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com) 

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu