miercuri, 9 iulie 2014

Sephora - Gel de dus de lamaita



               Hola,

       Inca de cand am vazut aceste mini geluri de dus pentru prima data am vrut sa incerc cateva din ele. Asa ca de curand am complectat formularul pentru cardul de fidelitate Sephora iar primul lucru pe care l-am adaugat in cos au fost 2 mini geluri de dus (acesta si cel cu caramel).

   Image and video hosting by TinyPic (primul din dreapta)

   Pret: 3 lei

   Cantitate: 8 ml

  Se gasesc doar in magazinele Sephora.

  Sunt ideale pentru calatorii/concedii. Ambalajul este confectionat dintr-un plastic destul de rezistent (ca sa scot produsul afara a trebuit sa intep destul de bine partea superioara a ambalajului). Are un parfum destul de fin de lamaie care nu ramane pe piele. Face o spuma fina bogata. Curata pielea destul de bine. Este delicat cu pielea. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Nu usuca pielea. Se gasesc intr-o gama variata de culori si arome (fiecare aroma are culoarea ei).

   Daca le recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA


                                        Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                    Kisses,
                   
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu