miercuri, 2 iulie 2014

Mitia - Gel de dus crema Wine and Milk


            Hola,

    Daca nu ma insel acesta este primul produs Mitia pe care il testez. L-am gasit in DM la oferta: 5-6 lei. Initial nu stiam la ce sa ma astept dar de acest gel de dus sunt destul de multumita.

 Image and video hosting by TinyPic

  Ce spun ei: "Este cea mai buna ingrijire pentru pielea dumneavoastra. Continutul fin al cremei impreuna cu extractul de strucure care calmeaza si umezeste pielea si extractele de lapte de bumbac cu cproprietati hidratante, o ajuta sa se mentina moale si supla. Spuma fina curata cu grija, dusul devinind o adevarata placere." (sursa: ambalaj)

   Cantitate: 400 ml

  Imediat cum am ajuns acasa am testat acest produs iar primele impresii au fost: are un parfum placut care ramane pentru putin timp pe piele, este nevoie de o cantitate mica de produs, face o spuma bogata, are o culoare placuta: lila/mov. Desi mai am putin si il termin inca nu mi-am schimbat parerea initiala.

   Singurul lucru pe care l-as schimba este textura: este un pic prea lichid.

  Mi-ar fi placut sa gasesc si o crema hidratanta de corp cu parfumul acestui gel de dus.


                                            Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                         Kisses,
                               
                                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu