marți, 15 iulie 2014

Montagne Jeunesse - Masca ten cu namol de la Marea Moarta



          Hola,

     Saptamana trecuta am rearanjat raftuletul cu mati pentru ten si spre marea mea bucurie am gasit o masca pe care vroiam sa o incerc de ceva timp. Avand ambalajul in forma de plic cred ca a cazut de pe celelalte tuburi de masti tocmai in spatele raftuletului.

  Image and video hosting by TinyPic

   Cantitate: 20 gr

  Pret: aprox 8 lei

  Ingrediente: aqua (purified water), kaolin, glycerin, alcohol denat, glyceryl stearate SE, sodium citrate, polysorbate 20, fucus vesiculosus (seaweed) extract, lavandula angustifolia (lavander) oil, salt (dead sea salt), glucose, parfum (fragance), citric acid, lactoperoxidase, glucose oxidase, CI 42090 (blue 1).

  Ce spun ei: "Namolul de la Marea Moarta curata tenul si deschide porii blocati pentru a purifica si catifela pielea. Pentru a profita deplin de aceasta masca iti recomandam: fata se curata numai cu apa calda (fara sapun sau alte produse de curatat tenul) pentru a lasa porii deschisi. Masca se aplica uniform pe fata si pe gat cu degetele, evitand ochii si buzele. Aseaza-te comod si relaxeaza-te. Lasa masca sa actioneze 10-15 minute pana cand se usuca, apoi clateste cu apa. Se usuca tamponand cu un prosop. Se foloseste saptamanal. Ingredientele naturale pot provoca variatii ale culorii produsului de la un plic la altul. Ingredientele naturale pot provoca sensibilitate." (sursa: ambalaj)

  Deoarece mi-a fost frica de alergii sau iritatii am preferat sa testez o cantitate mica de produs pe spatele palmei. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Se aplica destul de usor. Are o textura cremoasa placuta. Textul mi s-a ingrasat la fel dar parca mai putin. Curata tenul. Lasa pielea fina, placuta la atingere. Se inlatura destul de usor. A se evita zona ochilor. Cantitatea unui plic ajunge pentru 2-3 masti. Are o culoare placuta: bleu putin spre turcoaz. Parfumul este fin, aproape sesizabil.

   Imi place sa le folosesc in baie (dupa demachere clatesc tenul cu apa calda si dupa ce usuc tenul aplic masca) si o indepartez dupa ce m-am spalat pe par, aplicat un tratament pentru par, exfoliat si spalat pe corp.

  Mi se par ideale pentru concediu deoarece nu ma mai car cu ditamai tubul de masca sau sa ma chinui cu gasirea prin magazine si depozitarea mastii de ten intr-un recipient mai mic.

    Daca o recomand: DA
    Daca o voi recumpara: DA


                                     Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu