marți, 1 iulie 2014

Ce am terminat luna aceasta: Iunie 2014


          Hola,

   Deoarece luna trecuta nu prea am fost pe acasa (am fost plecata in concediu si pe la prietenul meu) am preferat sa incep produse noi, cateva dintre ele am reusit sa le termin dar marea majoritate...asteapta frumos sa fie terminate.

  Sper ca la sfarsitul acestei luni sa am mai multe produse terminate deoarece iunie este luna cutiilor de ceai terminate.

   Am reusit sa termin:

 Image and video hosting by TinyPic

  - o lumanare parfumata Glade, servetele intime Caterine (le-am achizitionat din Kaufland), servetele intime Floralys (LIDL), balsam pentru par (2 bucati) de la o vopsea de par a mamei, cub efervescent cu nuca de cocos de la Yves Rocher, o mostra de crema pentru ten Yves Rocher Anti-Age Global (este pentru tenul uscat), o mostra de parfum de la Oriflame Paradise.


Image and video hosting by TinyPic

  - sampon Yves Rocher pentru reflexii argintii, deodorant Yves Rocher cu aloe vera bio, gel de curatare pentru ten Vichy, gel de dus cu cafea Yves Rocher, gel de dus crema Dove, balsam pentru par vopsit Yves Rocher, crema de maini cu glicerina Avon (cred a fost editia de anul trecut de vara sau primavara).

 
Image and video hosting by TinyPic

   - parfum Oriflame Eclat for Woman (preferatul meu de la Oriflame) si So Elixir de la Yves Rocher (preferatul meu de la YR).

   Asa cum v-am spus la inceputul acestei postari luna trecuta am terminat 10 cutii de ceai. La acest capitol sunt destul de mandra de mine :).

  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


      De mult timp vroiam sa va intreb ce faceti cu ambalajele produselor dupa ce le terminati? De multe ori as vrea sa le duc la reciclare, unde sigur, in loc sa le arunc la galeata de gunoi.


                                             Ce ati terminat luna aceasta si ati recumpara?

                                                                             Kisses,
                                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: