vineri, 11 aprilie 2014

Revistele lunii...aprilie 2014



             Hola,

     Initial nu am vrut sa cumpar nici o revista insa am terminat toate cartile din casa de citit. Aveam nevoie de lectura seara inainte de a ma culca asa ca am facut o vizita la Inmedio si m-am intors acasa cu:

  Joy (13 lei)

 Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

    Revista contine o mostra din noul CC Cream de la Elmiplant in nuanta deschis.

  Marie Claire ( 13 lei)

 Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Revista nu contine mostre insa e plina de reclame : 46 de pagini din 164 sunt numai reclame.
Am achizitionat revista impreuna cu rimelul: Essence Lahs Mania.

   Beau Monde Style (13 lei)

Image and video hosting by TinyPic

   Revista nu contine mostre. Deoarece nu m-am putut decite la o singura nuanta de o oja Marionnaud am ales 3: 11 Rouge farouche (o nuanta de rosu), 30 Bleu precieux (o nuanta placuta de albastru/bleu) si 35 Rose delicat (o nuanta de roz prafuita).

  Image and video hosting by TinyPic


   Ioana (2,50 lei)

 Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Revista contine un plic de ceai Basilur "Leaf of Ceylor".


      Inafara de aceste reviste am mai achizitionat Femeia de azi si Click pentru femei pe care oricum le achizitionez saptamanal.



                                           Ce reviste ati achizitionat luna aceasta?

                                                                 Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu