vineri, 18 aprilie 2014

NOTD: Golden Rose nuanta 217



           Hola,

   Daca ar fi sa aleg o singura oja din toata colectia mea, binenteles as alege o nuanta de verde, as alege-o pe aceasta:

 Image and video hosting by TinyPic

  Este o nuanta placuta, de vara, tinereasca de turcoaz.

  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Am gasit aceasta oja la greci insa am tot exitat sa o iau. Nu stiu de ce ezitam desi vizitam magazinul si de 4 ori pe zi. O vroiam cam 95% insa mai erau acele 5%. Binenteles ca si dupa ce m-am intors acasa ma gandeam la ea. M-am uitat la toate standurile Golden Rose de la noi dar fara succes, cam asa a trecut un an si am fost din nou la greci sperand ca voi gasi oja...ei bine nu a fost sa fie iar dupa inca juma de an am gasit-o si nu i-am mai dat drumul.

  Inainte ma a achizitiona ceva ma gandesc daca am nevoie (aceasta regula nu functioneaza mereu) si daca imi ramane gandul la acel produs (aici e grav ca nu ma las pana nu e al meu).

  Am gasit oja la standul Golden Rose din Sun Plaza.

  Binenteles ca deabea am asteptat sa ajung acasa si sa testez oja. Saracul meu prieten a facut cumparaturile cu o tornada foarte puternica, adica eu. Nu a contat ca imi facusem unghiile in acea dimineata insa vroiam sa vad cum arata pe unghiute. And I love it so so so so so much.


                                                                          Kisses,
                                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu