marți, 22 aprilie 2014

Express - Ceai negru



         Hola,

   Sper ca va plac ceaiurile deoarece urmeaza o avalansa de reviewuri. Eu m-am obisnuit sa beau cel putin doua cani de ceai pe zi plus ca mi-am propus sa termin toata (bine, aproape toata) colectia actuala de ceai.

   L-am achizitionat din LIDL si deoarece am pierdut un pariu cu mama...ii eram datoare cu o jumatate de cutie de ceai negru. Asa ca am impartit aceasta cutie cu ea.

 Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Gramaj: 150 gr (per cutie) si 1,5 gr (per plic)

  Ingrediente: amestec de ceai negru

  Pret: aproximativ 6 lei

  Se gaseste doar in magazinele LIDL.

  Cutia contine 100 de pliculete neambalate individual si fara snur si cartonas.

  Pentru o cana de 200 ml am folosit 2 pliculete. Puteti folosi si un singur pliculet insa mie imi place un mic mai concentrat. Are un gust placut usor dulceag. In orice ceai negru, indiferent de tarie, imi place sa adaug o lingurita de zahar brun si putin lapte pentru cafea. Nu este un ceai negru tare.


                                        Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                   Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu