marți, 15 aprilie 2014

Ce am terminat luna aceasta: aprilie 2014


          Hola,

     Desi inca nu s-a terminat luna as vrea sa va arat ce am terminat pana acum deoarece nu mai am loc in cosuletul din baie :(. Nu am terminat foarte produse in varianta full size insa la mostre aproape ca le-am terminat pe toate.

  Sa incepem cu cele full size:

 Image and video hosting by TinyPic

  Blush de la revista Glamour: desi mi-a placut acest blush am tot incercat sa aman ultima aplicare, deoarece era o culoare piersica l-am folosit aproape in fiecare zi. Daca l-as mai gasi impreuna cu revista l-as recumpara.
  Deo Cien: urmeaza review
  Deo Michum Endurence: love it. L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara.
  Dischete demacheante Iseree: se gasesc numai in LIDL. Sunt bunicele.
  Masca pt par vopsit Nivea: este un produs ok, lasa parul moale, placut la atingere, nu ingrasa parul. Am preferat sa o aplic doar pe jumatatea inferioara a parului. Nu am parul vopsit.
  Gel de dus Nivea Creme Soft: este foarte cremos cu pielea, are un parfum placut. L-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara.
  Gel de dus Avon Winter Cocoon: mi-a placut, seamana cu restul gelulilor de dus din gama Senses.

Image and video hosting by TinyPic

  Gel pentru curatarea fetei Cien (cu extract de masline): mi-ar fi placut sa fie un produs permanent in LIDL. Desi are o textura de gel cremos in contact cu apa se transforma intr-o spuma catifelata. Curata tenul, are un parfum placut (miroase exact ca si sapunul cu masline).

 Image and video hosting by TinyPic

  Am terminat si 3 cutii de ceai:

   Thea Indis - Ceai negru: mi-a placut, daca il voi mai gasi in magazine cu siguranta il voi recumpara. Review in curand
   Julius Meinl - Ceai verde cu piersici: review in curand
   Fares - Sarbatoare de iarna: review aici

 Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

  Am terminat 19 mostre :). Singurele pe care le-as recumpara in varianta full size sunt: parfumul So Elixir (YR), gelul de dus ulei oriental (YR). Din mostrele Nuxe imi e greu sa recomand o crema pentru ten doare am avut cate 2 mostre din fiecare si am uitat sa notez care mi-au placut :(.
  Mostrele terminate sunt: Yves Rocher mini parfum So Elixir, Yves Rocher ulei oriental pentru dus, Gerovital Planet sampon regenerant, Farmec crema antirid cu ulei de argan si Yves Rocher mostra parfum Neroli (imi place cum miroase, persista pe piele). Iar din mostrele Nuxe am terminat: Creme Mervellance (2 buc), Lait Fluide Corps (1 buc), Huile Prodigieuse (love it, 1 buc), Aroma- Perfection (2 buc), Creme Fraiche de Beaute Formule "Light" (2 buc), Creme Fraiche Concentree de Beaute Suractivee (2 buc), Masque Frais Hudratant (1 buc), Creme Nirvanesque (1 buc), Reve de Miel crema pt maini si unghii (1 buc) si Aroma - Vaillance (1 buc).

 
                                  Ce ati terminat pana acum? Ce ati recumpara si de ce?

                                                                  Kisses,
                                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu