vineri, 13 decembrie 2013

Noutati: LIDL si Farmec


           Hola,

     Chiar daca as avea cardul intr-un seif cu maxima securitate cred ca tot as gasi o cale sa ajung la el pentru anumite "prostioare". Sunt mai rau ca un copil mic. Parca mi se lipesc produsele de maini.

     Zilele trecute am fost pana la LIDL unde am gasit o noua gama pentru piele uscata. Exceptand tenul restul corpului parca e un desert. Am testat multe creme insa putine si-au facut treaba. Problema cea mare e: ca m-am cam saturat sa o folosesc acele creme si as vrea sa incerc ceva nou si sa va spun si voua despre o noua crema de corp.



  - crema de fata 9 lei (100 ml)
  - crema de corp 9 lei (250 ml)
  - crema pentru picioare 7 lei (100 ml)
  - crema pentru maini 7 lei (100 ml)

   Inca de cand am vazut noua crema nutritiva de la Farmec am vrut sa o testez. Mi-am tot repetat in gand, de fiecare data cand o vedeam, ca am destule creme acasa insa dupa cateva studii ale ambalajului la raft si cateva abandonuri la raft nu am mai rezistat tentatiei si am adaugat-o in cosul de cumparaturi. Pret: 5-6 lei. Cantitate: 75 ml.

       Voi reveni cu review-uri imediat ce le voi testa :).



                                                                      Kisses,
                                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu